ממד מוכן עם שירותים

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

אנחנו חיים במציאות מורכבת, ירי טילים הפך להיות דבר די שגרתי עבורנו וכבר אין מקום בארץ שהוא באמת מוגן מפניהם. אנחנו רואים שבדרום כמו בצפון גם המרכז נמצא תחת האיום, הדבר גרם לרבים לחשוב על אפשרויות להתמגן, במיוחד עבור מי שחי בבתים ישנים או מחזיק בעסק בו אין מרחב מוגן תקני שמאפשר חזרה לשגרת עבודה. רוצים לשקול ולרכוש ממד מוכן עם שירותים שיכול לשמש את המרחב המוגן שכל כך חסר לכם היום? בואו תשמעו את כל מה שאתם צריכים לדעת על הנושא.

מהו ממד מוכן וכיצד הוא שונה מהממד שבונים בבית?

הממד המוכן הוא מבנה אותו בונים כולו בתוך מפעל ומובילים אותו כמו שהוא אל השטח ומציבים אותו. לעומתו, את הממד שבונים מתכננים כחלק בלתי נפרד מהמבנה האדריכלי והוא נמצא בתוך הבית ולא מחוצה לו או בחיבור אליו. הממד המוכן נחשב לפתרון אידיאלי למי שאין באפשרותו לבנות ממד בביתו ואין לו מקלט או מרחב מוגן בסביבת הבית או בתוכו. כיום ניתן לרכוש ממד מוכן עם שירותים וליהנות מנוחות מקסימלית, כמו גם ממזגן וחלון וכמובן שהוא מספק לנו הגנה מפני מתקפת טילים, הדף ורסיסים כמו הממד הבנוי.

מי צריך ממד מוכן?

את הממד המוכן צריכים כל מי שאין להם מיגון מתאים. יש לזכור, כל הבתים שנבנו בישראל לפני שנת 1992 נבנו ללא ממד, יש בתים בהם יש מקלט אך הדבר לא היה מחייב ומסיבה זו רבים בחרו שלא לבנות מקלט. לאנשים רבים יש בית פרטי שאין בו ממד ולעיתים קרובות גם לא מרחב הכי מוגן שיש על פי הוראות פיקוד העורף, כמוהם גם עסקים שרוצים לחזור ולעבוד בתוך מסגרת המלחמה או תחת איום רקטי, והם חייבים לספק מרחב מוגן תקני כל שהוא כדי לעשות זאת. ישנן גם רשויות רבות שבוחרות להציב במרחבים הציבוריים השונים ממד מוכן עם שירותים כדי לספק שירות טוב יותר לתושבים, למשל ליד בתי עלמין, בפארקים שונים ובאזורים ציבוריים מרכזיים כמו שווקים ואפילו חקלאים עושים במבנים אלה שימוש כדי להציע מיגון לעובדים ולעצמם בשטח.

האם צריך היתר בניה?

אמנם נהוג לחשוב שכל מבנה שאנחנו נציב בשטח הבית שלנו יהיה חייב בהיתר, אך הוראת שעה חדשה שיצאה עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל שינתה את כללי המשחק – כיום ניתן להציב את הממ"ד בתנאים מסוימים אך ללא צורך בהוצאת היתר, דבר שהפך את ההליך הבירוקרטי המתיש ללא רלוונטי. כל מי שיש לו שטח מתאים וקיבל אישור להצבת הממ"ד, אין אם בשטח ציבורי ובין אם בחצר הבית, יכול לרכוש אותו ולהציבו בהתאם לתקנים.

כיצד ההשקעה הופכת למשתלמת במיוחד?

כאשר אנו מדברים על ממד מוכן עם שירותים אנו למעשה מדברים על עוד חדר לבית, אמנם חיצוני לו אך בהחלט כחלק בלתי נפרד מהבית. ניתן להציבו קרוב ולהפוך אותו לחדר נוסף בבית, למשל עבור אחד המתבגרים, עבור משרד או חדר עבודה ולמעשה – לכל צורך שיש לבית.

מעוניינים לרכוש ממד מוכן לחצר? צרו קשר עכשיו!

כמה זה עולה?

ממד נייד יכול לעלות סביב ה-165,000 ₪ בממוצע, והמחיר שלו יהיה מושפע מכמה גורמים. אחד הגורמים יהיה גודל הממד, ככל שהוא יהיה גדול יותר, כך הוא יעלה יותר כסף, כך גם בכל מה שנוגע לתוספות במבנה. למשל, כאשר אנו מדברים על ממד מוכן עם שירותים אנחנו מדברים על מחיר גבוה יותר ממחיר ממד שאין בו שירותים. גם ההובלה, הכנת השטח המישורי להצבת הממד ואפשרויות של תוספות שונות כמו מזגן ומקלחת יכולים להשפיע על המחיר שכולל בתוכו את הביסוס, את ההובלה והמנוף, את אישורי פיקוד העורף, את תכנון הקונסטרוקציה ואת החיבור לחשמל.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290