תוכנית התארגנות בטיחותית של אתר בניה

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

תוכנית התארגנות בטיחות של אתר בנייה, נדרשת בהתאם לדרישת מפקח עבודה.

מי מכין תוכנית התארגנות בטיחותית לאתר בניה?

תוכנית ארגון אתר וכן נספח הבטיחות אשר מצורף אליה צריכים להיות מנוסחים על ידי ממונה בטיחות. ממונה הבטיחות חייב להיות בעל ניסיון וידע רחב היקף בתחום הבניה, הבניה ההנדסית וכן התשתיות. על כן, רצוי לרכז את הבנייה המורכבת של תוכנית ארגון אתר מול חברה מקצועית ואמינה המציעה פתרונות הנדסה ובטיחות כוללים וכן לקצר את משך הזמן שעובר מרגע הגשת הבקשה לקבלת היתר בנייה ועד לתחילת ביצוע העבודות בשטח.

מהן המטרות של יצירת תוכנית התארגנות אתר?

התפקיד של תוכנית התארגנות אתר היא למנוע סיכוני עבודה וכן לשפר את רמת הבטיחות באתר הבנייה. באמצעות התוכנית ניתן לקבוע בצורה מפורשת את מקומות האחסון עבור חומרי הבנייה וכן חומרי הגלם, לסמן בצורה הנדרשת את הגידור וכן להחליט על פרטים קטנים וחשובים כגון: היכן ימוקמו המשרדים של האתר, מהן דרכי הנגישות, כיצד יתבצע השינוע לאתר מהאתר ועוד.

בתוך כך, המטרה של התוכנית היא לקבוע דרכי כניסה ויציאה מהאתר וכן לתכנן הסדרי תנועה, פינוי פסולת וכן דרכים זמניות.

מי צריך תוכנית התארגנות אתר ומה היא כוללת?

כיום הדרישה להגיש תוכנית התארגנות אתר מגיעה כאשר רוצים להוציא היתר בניה. תוכנית מעין זאת נדרשת גם בפרויקטים גדולים כגון: מפעלים, מרכזי מסחרי ותעשייה, פרויקטים גדולים של מגורים ועוד. קיימת גם דרישה לבתים פרטיים וכן לפרויקטים קטנים כאשר הדרישה מגיעה מהוועדה המקומית לבנייה ותכנון.

תוכנית ארגון אתר היא תוכנית אשר כוללת סימונים, שרטוטים וכן הערות אשר נוגעות בארגון האתר בזמן הבנייה ונועדו להבטיח את הבטיחות של העובדים בסמוך לאתר וגם את הבטיחות של העובדים והשוהים בתוך האתר. התוכנית כוללת מידע כללי על האתר, תיחום האתר בגדר, מידות הגדר, המיקום של הכלים הכבדים, המיקום של השלטים, פינות אוכל, משרדי אתר, שירותים, מכולות ועוד.

מי מוסמך להכין את התוכנית ומהו המחיר של עריכת תוכנית?

תוכנית זאת היא תוכנית חשובה מאוד והמטרה שלה היא לסייע לכל אתר להיות בטיחותי ברמה המקסימלית. מעבר לעובדה שמדובר על תוכנית שכאמור נדרשת מבחינה חוקית, זוהי תוכנית שחשוב מאוד להכין בצורה מדויקת וזאת בכדי לשמור על הבטיחות המקסימלית של העובדים באתר הבנייה ועל כן, יש לבחור באיש מקצוע מתאים ומוסמך לצורך הכנת התוכנית.

התוכנית צריכה להיות חתומה על ידי ממונה או מהנדס בטיחות מכיוון שהיא נוגעת באלמנטים רבים אשר קשורים לבטיחות של העובדים והשוהים באתר בנייה. אם אתם תוהים לגבי המחיר של תוכנית ערוכה וחתומה על ידי ממונה בטיחות מקצועי ומנוסה, הרי שהמחיר איננו קבוע ומשתנה בהתאם לפרמטרים שונים לרבות הדרישות של העירייה, הגודל של הפרויקטים, המורכבות של האתר ועוד. המחיר יכול לנוע בין אלפים בודדים לבין עשרות שקלים.

חברת צמח בטיחות בעלת מדריכים מקצועיים, בעלי ניסיון רב בתחום הבטיחות. כל מדריכי החברה בעלי הסמכות ואישורים מתאימים להדרכות בתחומי בטיחות שונים ולכתיבה של תכנית התארגנות אתר בנייה. לשיחת ייעוץ ללא עלות, צרו קשר עם חברת צמח בטיחות בע"מ.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290