פרויקטים בתל אביב – הצעות, רעיונות וטיפים לנדל"ן

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

תל אביב היא עיר מאד אטרקטיבית ליזמי נדל"ן. תל אביב כידוע היא עיר מרכזית שמכילה בתוכה ריכוז גבוה של עסקים, מקומות בילוי, היכלי תרבות, קרבה לחוף הים, תחבורה ציבורית ועוד יתרונות שהופכים אותה למאוד מבוקשת בקרב משקיעים ובקרב תושבים. מכיוון שמדובר בעיר כל כך מבוקשת, והביקוש עולה על ההיצע פרויקטים בתל אביב הם הזדמנות לצפות במספר נכסים במקביל בדרך כלל.

 

פרויקטים תל אביב – איך זה עובד?

בדרך כלל כאשר מדובר על פרויקטים בתל אביב הכוונה לבניין או קבוצה של בניינים שנבנים יחד על ידי אותו יזם כך שהדירות מוצעות למכירה פחות או יותר במקביל. פרויקטים בתל אביב יכולים להתפתח במסגרת תמ"א 38, פינוי בינוי ועוד תוכניות להתחדשות עירונית. בדרך כלל החברות שיוזמות את הפרויקטים הן גם אלו שמציעות את הנכסים בפרויקט למכירה.

 

איפה אפשר למצוא פרויקטים בתל אביב?

תל אביב היא גדולה שמחולקת למספר אזורים: צפון תל אביב, דרום תל אביב, מזרח תל אביב ומרכז תל אביב. חברות שונות מפתחות פרויקטים שיונים באזורים שונים, כך שאפשר למצוא פרויקטים בתל אביב בכל רחבי העיר. כמובן שכל פרויקט שונה, מבחינת גודל הדירות, כמות הדירות, מפרט הדירות להעלות.

 

האם כדי להשקיע בפרויקטים בתל אביב?

זו כנראה שאלת מיליון הדולר, לכל הפחות כי פרויקטים בעיר כזו מבקשת לרוב עולים הרבה יותר. כשזה נוגע להשקעות הגישה היא שונה מאשר כשרוכשים דירה למגורים. כאשר אנחנו רוכשים דירה למגורים אנחנו מושפעים מהרצון שלנו לחיות באזור מגורים ספציפי. לפעמים אנחנו ממש מוגבלים כי המסגרת של הילדים בשכונה מסוימת או מקום העבודה שלנו או אפילו ההורים המבוגרים שלנו. כך שבמקרה של דירה למגורים נחפש דירה שנמצאת באזור שמתאים לנו ונהיה מוגבלים לרוב לפי האזור. כאשר מדובר על דירה להשקעה, הפרמטרים לחיפוש הם אחרים, ולרוב ננסה למצוא דירה שההשקעה בה תביא לתשואה בטווח הארוך. זה יכול לקרות בדרך כלל במספר סיטואציות. כאשר קונים דירה על הנייר, לפני שהנכס מוקם, לרוב העלות של הדירה תהיה פחותה מהשווי שלה כשהפרויקט יסתיים. כשקונים דירה באזור שהוא בתהליך של שדרוג והתפתחות, יתכן שנשלם מחיר נמוך יותר מהערך הפוטנציאלי של הדירה כשיסתיים התהליך של ההתפתחות העירונית. מה שדומה בשני המקרים של רכישה למגורים או להשקעה הוא שאנחנו צריכים לצאת לדרך עם תקציב ידוע מראש שיכלול לא רק את הנכס אלא גם את העמלות השונות בדרך כמו תשלום לעורך דין, לשמאי, ליועץ משכנתאות וכן הלאה. כאשר אנחנו רוכשים דירה להשקעה חשוב לקחת בחשבון גם את שווי השכירות שנקבל תמורת הדירה, האם הוא מספיק כדי לכסות את עלות המשכנתא אם יש, האם הדירה תמיד תהיה מלאה בדיירים ונקבל עבורה שכירות ומה קורה במידה ושני אלו לא מתקיימים.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290