ממד לבית פרטי בדרום

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

אחת לכמה שנים נפתחת מערכה צבאית בדרום מול ארגוני הטרור בעזה בראשם ארגון החמאס. אם עד לפני מספר עשורים המציאות הביטחונית בדרום הייתה יציבה, כיום היא ההפך הגמור מכך. כמעט כל הערים בדרום הארץ נמצאות תחת איום טילים, כתוצאה מכך חובה להיערך בהתאם. לא פעם שמענו סיפורים על מקרים בהם הישמעות להנחיות של פיקוד העורף הצילו חיים. ממד לבית פרטי בדרום אינו רשות, מדובר על חובה שכולם מחויבים ליישמה. החל משנת 1992 נכנס לתוקף חוק המחייב את הקבלנים לבנות בכל דירה חדשה חדר ממ"ד. אך לא מעט מהבתים הפרטיים בדרום הארץ ישנים, לכן לא תמצאו בהם ממ"ד.

 

הוספת ממ"ד לבית פרטי בדרום

אין לכם חדר ממ"ד בבית? עליכם לקחת בחשבון כי מדובר על סכנה אמיתית. ההנחיה במקרה בו אין ממ"ד בבית היא להתפנות לחדר פנימי נטול חלונות או לחדר המדרגות. הוספת ממ"ד לבית פרטי באזור הדרום הינה אפשרית, המון תושבים בוחרים באופציה הזו. בטח כאשר אותם תושבים נכנסים לסבבי לחימה מתמשכים כמעט בכל שנה, מציאות בלתי אפשרית. הוספת ממ"ד לבית פרטי אפשרית רק לאחר השגת כל האישורים המתאימים. מיד עם השגת האישורים ניתן יהיה להתקדם אל עבר השלב הבא – בניית הממ"ד עצמו.

 

כיצד מוסיפים ממ"ד לבית פרטי קיים?

תושבי הדרום, לרשותכם עומדות מספר אפשרויות להוספת חדר ממד  לכל אחת יכולה להתאים אפשרות שונה. עליכם לבחור את הדרך האידיאלית לכם, זו שתאפשר לכם להרגיש בטוחים ומוגנים. האפשרות הראשונה הינה הוספת ממד בחצר הבית, ניתן אפילו לחבר את הממד למבנה הקיים. היתרון הינו הוספת חדר נוסף לבית, בימים כתיקונם ניתן להשתמש בו כעוד חדר בתוך הבית. החיסרון הינו שלא תמיד יהיה ניתן להגיע לממד במסגרת הזמן המוקצב על פי הנחיות פיקוד העורף.

אם אין לכם גינה בבית או שאין בה מספיק מקום להוספת חדר ממד, עומדת לרשותכם אפשרות נוספת. תושבי הדרום יכולים להפוך את אחד מהחדרים הקיימים במבנה לחדר ממד. במקרה כזה לא צריך להשיג אישורים מסובכים, הבירוקרטיה פשוטה, והתמורה תהיה דומה. היתרון המהותי הינו שברגע שמדובר על אחד מחדרי הבית, ההגעה אליו בהישמע אזעקה תהיה קצרה. החיסרון שחשוב להכיר הוא שלא תשביחו את ערך הבית הפרטי, כפי שהייתם יכולים לעשות במקרה של הוספת חדר נוסף.

 

מהו המחיר של הוספת ממד לבית פרטי?

כאשר עושים חושבים על המציאות בדרום, כל ההתעסקות עם העלויות הינה שולית. בכל זאת מוטב כי תכירו את העלויות לפני שתכניסו את עצמכם אל תוך תהליך הבנייה. חשוב שתדעו כי הינכם מסוגלים לעמוד בעלויות, כך לא תגיעו למצב בו בניית הממד תופסק בשל בעיות כספיות. המחיר להוספת ממד לבית פרטי בדרום ינוע בין 80 עד 120 אלף ₪, בהתאם לדרישות השונות. השוואת מחירים בין קבלני בנייה שונים עשויה לגרום לכך שתחסכו כמה עשרות אלפי שקלים.

 

האם חובה לבנות ממד בבית פרטי בדרום?

הוספת ממד לבית פרטי הינה חובה במסגרת החוק לבניית ממד משנת 1992. אך כל הבתים הפרטיים שנבנו לפני 1992 אינם כפופים לחוק זה, כתוצאה מכך לא חובה לבנות בהם ממד. אם בעבר היה ניתן להשלים עם הקביעה הזו, כיום כולנו מבינים כי היא מביאה איתה סכנה רבה. חדרי ממד מגנים עליכם ושומרים על בני משפחתכם בפני מתקפת טילים מרצועת עזה. חשוב מאוד לבנות חדר ממד למענכם ולמען השקט הנפשי שלכם ושל כל שאר הסובבים אתכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290