מה התפקיד של מפקח בניה?

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

מתכננים לבנות בית חדש? יש לכם פרויקט בניה גדול הדורש הזמנת קבלן ותכנונים הנדסיים יסודיים ורציניים? אל תתחילו בלי למנות מפקח בניה שידאג שכל העבודה מתבצעת על הצד הבטיחותי והאיכותי ביותר! מהיום מזמינים מפקחי בניה מוסמכים שיתנו לכם מענה מלאה והולם לכל ענייני הבטיחות והתיכנון הנאותים של הבניה.

 

מהו מפקח בניה ומה תפקידו בשטח?

אחד מבעלי המקצוע המלווים כל פרויקט בניה הינו מפקח הבניה. כמו כל פרויקט גדול ורציני אותו מבצעים בכל תחום בחיים, גם בבניין של בניין צריך שיהיה מישהו שישקיף ויעשה ביקורת על הנעשה – האם כל עבודה מתבצעת לפי התקנות והכללים, האם בעלי המקצוע עובדים לפי כל הנהלים, האם תנאי הבטיחות אופטימליים, האם אנשי המקצוע השונים בפרויקט מתואמים ועוד.

בכל פרויקט של בניה מזמנים המון אנשי מקצוע ומומחים כל אחד בתחומו שיתנו מענה לתחום הספציפי שהם מונו אליו – ניהול, הנדסה, אדריכלות, חשמל, רצפות ועוד- ולצידם עומד גם קבלן הבניה שלמעשה מפקח על כל הנעשה ובודק אם הבניה מתנהלת בצורה נכונה, בטיחותית ואיכותית באופן שעומד בכל התקנות והתנאים האופטימליים לבניין ולבטיחות.

 

החשיבות של פיקוח בניה מקצועי

ללא פיקוח נאות בשטח, כל איש מקצוע עשוי לפעול בצורה לא נכונה, לא בטיחות ולא לפי הכללים והתכנונים. בקלות אפשר "לעגל פינות", לחסוך בחומרי גלם ולבצע עבודות ברמה ירודה ולא מקצועית. במצבים אלו לא רק איכות הבניה יורדת, אלא גם הבטיחות של המבנה יורדת, הבניה עשויה לקרוס חלילה ולא להיות שימושית, הפרויקט כולו עשוי להיכשל ואף יותר מכך – חיי אדם עשויים להיות בסכנה. המפקח הוא מעין "שוטר" התנועה המכווין את הפעולות שייעשו בצורה מלאה, נאותה וללא פגמים וליקויי בניה בכל סוג שהם. כאן תופנו אל אינדקס מפקחי בניה ושיפוצים מוסמכים ואחראיים לפרויקט שלכם.

 

תחום אחריותו של מפקח הבניה

על מפקח הבניה לוודא כי התוכנית ההנדסית מבוצעת על פי מה שנקבע ותוכנן בצורה חסרת פשרות, לדרוש מהקבלן להוציא הוראת תיקון ושיפוצים לעבודות שנעשו בצורה מרושלת במידה וזה קורה, לדאוג לחומרי גלם איכותיים שעומדים בתקן, לתזמן ולקרוא לבעלי המקצוע הרלוונטיים כל אחד בשלב המתאים על פי התקדמותו של הפרויקט וכן לבצע סנכרון ביניהם, לפקח עליהם ולבדוק שהם עושים את עבודתם נאמנה וכי יש תקשורת בין כל המעורבים, לקבוע ולרשום סיום הליכים ושלבים בעבודות וכן הוצאת דו"ח בו יפורט מה נעשה בכל יום ובאיזה היקף מתוך הפרויקט.

 

כאן מזמינים שירות פיקוח בניה לכל פרויקט

אפשר למצוא כאן אינדקס מפקחי בניה ושיפוצים שייתן לכם סקירה על כל אנשי המקצוע בתחום קריטי וחשוב זה. אם אתם מעוניינים שפרויקט הבניה שלכם יתנהל בצורה מסונכרנת ומתקתקת ללא עיכובים, כשלים וליקויי בניה שיהרסו לכם, אתם חייבים להזמין שירותי פיקוח בניה מוסמכים, מקצועיים ואמינים. רק כך תוכלו לוודא כי הבית שאתם בונים אכן עבר בדיקה אמיתית שנותנת לו תוקף בטיחותי ואיכותי.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290