מהו ביטוח עבודות קבלניות?

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

כל מה שרציתם לדעת על ביטוח עבודות קבלניות והתביישתם לשאול – המומחים שלנו עונים על השאלות שלכם ונותנים לכם טיפים מקצועיים שיתנו לכם שקט נפשי במהלך כל בנייה או שיפוץ של הבית או העסק. אז שנתחיל?

 

ביטוח עבודות קבלניות – נעים להכיר!

ביטוח עבודות קבלניות נועד להגן על כל מי שעובד בתחום הבנייה מפני שלל סיכונים העלולים לגרום לו נזק כלכלי בהמשך. כמובן שבראש ובראשונה הביטוח מתאים לקבלנים אבל הוא גם בהחלט מתאים ליזמים, קבלני משנה, מפקחים ושיפוצניקים.

במהלך עבודות בנייה, התקנה ושיפוצים קיימת חשיפה לשלל סיכונים פוטנציאליים, בין אם תוך כדי הבנייה ובין אם בתומה. מאחר וכל עלות עבודה קבלנית יכולה להגיע לסכומים אדירים, חשוב לבטח אותה מ- א' ועד ת', כולל עלות חומרי הבניין וכלה בזמן העבודה וכמובן הוצאות אחרות למיניהן.

 

מה הפוליסה מכסה?

ביטוח עסק לקבלנים מציע למבוטח מגוון רחב של הגנות מפני נזקים שעשויים להיגרם לו בסיטואציות שונות. בין היתר, הפוליסה הבסיסית שחברות הביטוח מציעות בדרך כלל מכסה: סיכוני אש, נזקי טבע, רעידות אדמה, נזקים שנגרמו זדון או כתוצאה מאירוע תאונה באתר, נזק לציוד מכני והנדסי, נזקים שנגרמו כתוצאה מתכנון לקוי, עבודה לקויה או חומרים לקויים וכן פינוי הריסות מאתר הבנייה.

מעבר לשכבת הבסיס כדאי לדעת שניתן גם לרכוש הרחבות לפוליסה שיאפשרו למבוטח ליהנות משכבת הגנה הרבה יותר רחבה, כגון כיסוי נזקים שנגרמו לו כתוצאה מפריצה לאתר הבנייה, כיסוי שנגרמו לרכוש סמוך שהיה בסמוך לאתר הבנייה וגרם נזק לצד ג', כיסוי שנגרמו לרכוש שנמצא בסביבת אתר הבנייה, חבות מעבידים כלפי עובדים, כיסוי נזקי גוף ורכוש שנגרמו לאדם ששהה באתר הבנייה או בסביבתו (לרבות מוות חלילה) וכיו"ב.

 

למה זה חשוב?

קבלנים באופן טבעי חשופים ללא מעט סיכונים ועלולים להיתבע בקלות ולהיקלע לחובות כספיים משמעותיים שיכולים לסכן את מקור פרנסתם. הפוליסה מאפשר לקבל פיצוי כספי עבור כל אירוע פתאומי, בלתי צפוי ותאונתי, אשר נגרם כתוצאה מביצוע עבודת הפרויקט. כמו כן קיים ביטוח המאפשר אפילו להגן על הקבלן מפני תביעות פיצויים בגין נזקים שנגרמו, שבאמצעותו ניתן לשלם על הגנה משפטית, הוצאות משפטיות ואפילו תשלום פיצויים לתובעים, במידת הצורך.

 

מה צריך לדעת?

אפשר לרכוש פוליסת קבלנים עבור כל פרויקט בפני עצמו או לרכוש פוליסה המאפשרת כיסוי לכל העבודות שאתם מתכננים בשנה מסוימת (בתנאי שתצהירו על כך לפני כל עבודה, טרם כניסה בפועל לאתר). פוליסות כאלה מופקות לביצוע עבודות בנייה מכל הסוגים: בניית תשתיות, קידוחים, בניית מבני מסחר ומגורים ועוד.

 

איך לרכוש ביטוח בצורה הקלה, הפשוטה, המהירה והיעילה?

המומחים של מרכז הביטוח לעסקים עומדים לשירותכם בכל עניין ובקשה. פנו אלינו עוד היום ותיהנו משירות אובייקטיבי המבוסס על למעלה מ – 20 שנות ניסיון ומוניטין.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290