ייבוש תת רצפתי – מדוע חשוב לבצע אותו?

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

ייבוש תת רצפתי הוא ייבוש שמטרתו העיקרית היא לייבש את המים הכלואים. מדובר על מים שהצטברו בין הריצוף לבין המצע שנמצא מתחתיו, ולמים האלה אין דרך מילוט. הם תקועים מתחת לריצוף, ורק על ידי שאיבה ניתן יהיה להעלים אותם. ייבוש לאחר הצפה הכרחי מאוד מכמה סיבות, ואנו הולכים להציג בפניכם כאן את הסיבות השכיחות. אך כמובן שאם תחשבו על האפשרות הזאת בעצמכם, תבינו עד כמה היא חשובה וחיונית. בסופו של יום אסור לכם להישאר אדישים למצב שבו יש לכם מים מתחת לריצוף של הבית.

 

המצב רק עשוי ללכת ולהחמיר

עליכם לקחת בחשבון כי המצב הנוכחי עשוי רק ללכת ולהחמיר ככל שעובר הזמן. ייבוש תת רצפתי הכרחי מאוד כדי שתוכלו להחזיר את השליטה לידיים שלכם. תזכרו כי בפעם הבאה שתתרחש הצפה אצלכם בבית, המים שיחדרו מתחת לרצפה יצטרפו למים הקיימים. במצב כזה המציאות עשויה להשתנות לכם ממש מול העיניים, מבלי שתהיו ערוכים לכך. מוטב כי תבצעו ייבוש לאחר הצפה בצורה מקצועית על מנת שבפעם הבאה המצב עדיין יהיה בשליטה. אף אחד לא יכול לדעת מתי תתרחש ההצפה הבאה, לעיתים גם ללא הכנה מוקדמת.

 

נזק משמעותי לריצוף

כאשר המים נמצאים מתחת לריצוף הם עשויים לשחוק אותו ככל שעובר הזמן. הריצוף יתחיל להיות הרבה פחות יציף, ותוכלו להבחין בכל מיני בעיות שונות. ייבוש לאחר הצפה הכרחי מאוד על מנת שתוכלו למנוע מהריצוף להיהרס. במקרה שבו הריצוף ייהרס, לא יהיה לכם מנוס מלבד להחליף אותו. כולם יודעים כי החלפה של הריצוף בבית זוהי פרוצדורה יקרה מאוד שמביאה איתה אי נוחות רבה. מוטב לכם לבצע ייבוש תת רצפתי, ולמנוע מעצמכם את הצורך להחליף את הריצוף כולו ביום מן הימים.

 

סכנה עבור בני המשפחה

תזכרו כי בני המשפחה הולכים בבית כל הזמן, והסכנה של הימצאות מים מתחת לריצוף קיימת. כאשר המים מתחילים להרוס את הריצוף, הוא עשוי להפוך להיות הרבה פחות יציב. כתוצאה מכך בני המשפחה עלולים למעוד באזורים שונים בבית מבלי שהם יהיו ערוכים לכך. לא מעט פציעות נגרמו בגלל שהריצוף של הדירה לא היה יציב. ייבוש לאחר הצפה יאפשר לכם למנוע מהמצב הזה לקרות, כך תוכלו לשמור על בני המשפחה. בכל זאת לא בכל יום אתם תמצאו את עצמכם מתמודדים עם מצב מהסוג הזה. הקדימו תרופה למכה, והשאירו את השליטה בידיים שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290