הנדסת מכונות ( הנדסה אזרחית)

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

חושבים ללמוד הנדסת מכונות? הגעתם למקום הנכון! במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע שאתם צריכים אם אתם מתלבטים לגבי המסלול הנכון ביותר עבורכם ללימודי הנדסת מכונות. רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

אז מה זה בעצם לימודי הנדסת מכונות?

הנדסת מכונות  הינו תחום מדהים ומעניין שנועד לשנות את פני האנושות. מהנדסי מכונות עוסקים בין היתר במחקר, פיתוח ואף מייצרים את המערכות השונות שמטרתן להחליף כוח אדם אנושי במכונות כמו מנועים, ואף רובוטים. קיימים מספר תחומי התמחות בתוך עולם הנדסת המכונות כך שתוכלו להנות ממגוון רב של תחומים שתוכלו להתמקצע בהם.

 

אז כמה זמן לוקח ללמוד הנדסת מכונות?

המסלול הממוצע ללימודי הנדסת מכונות עומד על כארבע שנות לימוד.

 

מהי המשכורת ההתחלתית של מהנדס מכונות?

המשכורת ההתחלתית של מהנדס מכונות עומדת על ממוצע של בין עשרת אלפים ועד אחד עשר אלף שקלים. מדובר במשכורת התחלתית גבוהה ביותר שאף עשויה לעלות במרוצת השנים ככל שתצברו ניסיון.

 

מהן אפשרויות התעסוקה העומדות בפני בוגרות ובוגרי התואר?

עם סיום תואר בהנדסת מכונות נדרש לרוב לעבור התמחות מסוימת, בטרם מועסקים כמהנדסים בפועל. התמחות זו היא בעצם עבודה כמהנדסים (בשכר כמובן), אך תחת פיקוח והדרכה צמודים של מהנדסים וותיקים יותר באותה חברה.

בכל מקרה, מהנדסי מכונות (הן מתחילים המחפשים אחר התמחות והן וותיקים יותר) מועסקים באינספור חברות וארגונים. כמעט כל מפעל ובית עסק יצרני זקוק כיום למהנדסי מכונות במשרות חלקיות או מלאות, וכך גם ארגונים רבים נוספים דוגמת חברות הזנק (סטארט אפים) המפתחות מוצרים חדשים, מעבדות בהן נדרש לתפעל, לתחזק ולהתאים באופן שוטף את המיכון בו נעשה שימוש ועוד.

כמובן שגם האקדמיה מהווה אופציה אטרקטיבית – ניתן להמשיך ללימודי תואר מתקדם (תואר שני) בהנדסת מכונות או בתחומים קשורים ונלווים, ולאחר מכן אף לתואר שלישי ודוקטורט. בוגרות ובוגרי תואר זה יכולים כאמור לעשות גם הסבה לתחומים קרובים שונים, דוגמת ענפי הנדסה אחרים או מקצועות מדויקים כמו פיזיקה או מדעי המחשב. כלומר, מגוון האפשרויות העומד בפניכם עם סיום התואר הוא רחב ועשיר ביותר.

 

מה יש וכדאי לדעת לפני ההרשמה ללימודי הנדסת מכונות?

לפני ההרשמה, חשוב לזכור שמדובר במקצוע הדורש יכולות טכניות וריאליות גבוהות במיוחד, מה שעשוי להצריך במקרים רבים ידע מקדים או ציוני בגרות גבוהים במיוחד. לאור זאת, רצוי לבחון מראש מהם מוסדות הלימוד שמקיימים לימודים אלו ומה דרישות הסף שלהם. לשם כך כדאי שתציצו באתר שוקיסט שיוכל לעשות לכם סדר בבלאגן ולבחור את מוסד הלימודים המתאים לכם ביותר.

 

לסיכום,

אם אתם מעוניינים ללמוד הנדסת מכונות, חשוב מאוד שתבחרו את המסלול הטוב ביותר ביותר עבורכם בהתבסס על הנתונים האישיים שלכם. כך תוכלו להפיק את המירב מהתואר שיוביל אתכם להשתלבות במקצועות ההיי-טק וההנדסה המתגמלים ביותר בשוק!

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290