הדברת בניין לאחר ביצוע תמא 38

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

אחד הפרויקטים להתחדשות עירונית כיום הוא תמ"א 38. מדובר על פרויקט שבו הורסים בניין ישן ומקימים במקומו בניין חדש ומודרני מהיסוד הכולל עוד קומות ויותר דירות ממה שהיו בבניין הישן. כמו שאתם מבינים, זהו פרויקט בנייה לכל דבר ועניין ולכן יש צורך לבצע בו כל הליך שמבצעים בבניית בניין חדש, גם ללא הריסה של בניין ישן יותר. אחד ההליכים הכי חשובים לאחר ביצוע של תמ"א 38 הוא הדברת בניין. בכתבה הבאה נסביר למה זה חשוב.

מזיקים שחיים באדמה

אחת הבעיות הידועות בבניית בניין היא המזיקים שיוצאים החוצה מתוך אדמה היסודות. בתמ"א 38, הורסים את הבניין ומרימים את האדמה על מנת ליצור יסודות חדשים חזקים. במהלך הזה כל האדמה מתהפכת ויוצאים ממנה מגוון מזיקים שחיו בתוכה. המזיקים השונים נמצאים כל הזמן בתוך אתר הבנייה וכמובן שהם נכנסים אל מיסודות הבניין גם אל הדירות ואף עלולים להסתתר מתחת לרצפות, כמו טרמיטים למשל שיוצרים מחילות ממש מתחת לרצפות של הדירות. לאחר הבנייה, חייב הקבלן להזמין הדברת מזיקים בחצר ובבית עבור הבניין ועדיף לבצע זאת לפני קבלת טופס 4, מהסיבה שלעיתים מבקשים אישור שבוצעה הדברה.

מזיקים שחיים בביוב

בקרקע שלא היה בה בניין מעולם, יוצרים תשתית ביוב חדשה. בבניין עם תמ"א 38, כבר יש תשתית ביוב ישנה מאוד שלא מחליפים אותה, אלא מתחברים ישירות אליה. כמו שאתם מבינים, מדובר בביוב ישן שככל הנראה, מכיל מגוון מזיקים בניהם: ג'וקים ומכרסמים.

הדרך הכי טובה למנוע כניסה של מזיקים מהסוג הזה לדירות הבניין החדשות היא באמצעות הדברת בור ביוב. מומלץ לבצע את ההדברה כבר בסיום הבנייה ולאחר מכן לתחזק זאת אחת לשנה על ידי הזמנה של מדביר מקצועי.

ביוב שלא בוצעה בו הדברה, עשוי להביא אל דירות הבניין מזיקים רבים שכאשר הם נכנסים אל הבית, הם נשארים, מתרבים וגורמים לנזקים רבים, בניהם מעבר של מחלות אשר מגיעות מהביוב שהינו מזוהם מאוד ומכיל המון פסולת. הדברה מקצועית תמנע את ההגעה של המזיקים אליכם לדירה.

כמה עולה הדברה של בניין לאחר תמ"א 38?

הדברה של בניין דירות כולל הדברת הביוב תעלה בטווח המחירים של 400 שקלים ועד 600 שקלים והיא כוללת הדברה של כל החללים המשותפים בבניין, כולל חדר המדרגות, הלובי, החצר המשותפת וכמובן בור הביוב ופתחי הביוב השונים סביב הבניין. כמובן שאם יש להדביר מזיק מסוים ולא לבצע הדברה כללית רגילה, העלות עשויה להשתנות.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290