איך לבחור עורך דין פינוי בינוי?

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

פרויקט פינוי בינוי, טומן בחובו הליך ארוך ומורכב, אשר מורכב מלא מעט שלבים.
באופן כללי, כל הצדדים אשר מעורבים בפרויקט שכזה יכולים לצאת מורווחים – היזם מקבל את האפשרות לבנות עוד קומות עם יחידות דיור חדשות ולמכור אותן, בעלי הדירות נהנים מדירות חדשות, גדולות ויקרות יותר והעירייה נהנית משיפור פני העיר. יחד עם זאת, בכדי שהפרויקט אכן יספק מענה על מלוא הציפיות ממנו, קיימת חשיבות גבוהה להכניס לתמונה עורך דין פינוי בינוי – ובנוסף, חשוב גם לבחור את איש המקצוע המדובר בתבונה.

תפקידו של עורך דין פינוי בינוי


חשוב לציין, שבמסגרת הפרויקט היזם יביא לרוב עורך דין מטעמו. יחד עם זאת, ההמלצה שגם הדיירים יכניסו לתמונה עורך דין מטעמם – אשר ילווה אותם לאורך כל התהליך כולל בהליך ההתנהלות מול היזם וישמור על האינטרסים שלהם לאורך כל התהליך.
חשוב לקחת בחשבון שבמסגרת הליך פינוי בינוי יש צורך לחתום על הסכמים ומסמכים ובנוסף, גם יכולות לעלות לא מעט שאלות הנוגעות לנושאים משפטיים.
מהסיבה הזאת, חשוב שהדיירים המעורבים בתהליך, יוכלו להרשות לעצמם להיות רגועים ולדעת שיש להם כתובת מקצועית לפנות אליה לגבי כל שאלה – וכאמור, עורך דין מקצועי בעל ניסיון פרטני בתחום של פינוי בינוי, ידאג לשים את האינטרסים של הדיירים בראש מעייניו, לייצג אותם בהתנהלות מול כל הגופים אשר מעורבים בתהליך וכמובן, לענות על כל שאלה שעולה ולהעניק פתרון על כל בעיה.

איך לבחור עורך דין פינוי בינוי?


לא כל בוגר לימודי משפטים יכול לשמש כעורך דין פינוי בינוי ולמעשה, ההמלצה היא אף לדאוג ולבחור את עורך הדין בתבונה.
כשלב מקדים, יש לדאוג ולבחור את נציגות הדיירים (שיהיו אלו אשר ייצגו את שאר הדיירים לכל אורך הפרויקט), אשר הם גם יהיו האחראים על בחירת עורך הדין.
בהליך הבחירה, ההמלצה היא לשים דגש על מספר פרמטרים ובין היתר הפרמטרים הבאים:

  • תחום התמחות – מומלץ לבדוק שמדובר בעורך דין אשר מתמחה בעולם הנדל"ן ושיש לו רקע וניסיון מעשי בליווי דיירים בפרויקטים של התחדשות עירונית ככלל ופינוי בינוי בפרט.
  • גודל המשרד – יש יתרונות בבחירת משרד עורך דין גדול ויש גם יתרונות בבחירת משרד קטן. בכל מקרה, ההמלצה היא להבין באופן פרטני איזה עורך דין יטפל בכם – כאשר הבחירה היא במשרד גדול, דבר זה לא תמיד יהיה ברור.
  • מידת הזמינות – מומלץ לוודא שמדובר בעורך דין אשר שם דגש על זמינות גבוהה ללקוחות – מה שיבטיח שאם תעלה שאלה או בעיה לא צפויה ניתן יהיה להשיג אותו בקלות ולקבל מענה מהיר ויעיל על אותה השאלה.
  • מיקום גיאוגרפי – למיקום הגיאוגרפי יש חשיבות לא רק בזמינות ובנגישות של אותו עורך דין. דבר זה גם יכול להעיד במידה רבה על מידת ההיכרות שלו עם אופן ההתנהלות של אותה המועצה או עירייה – וכאשר מדובר בפרויקט פינוי בינוי, יש לנושא זה משמעות רבה.
  • המלצות/ חוות דעת – אם יש אפשרות לדבר עם דיירים אשר היו מעורבים בפרויקט פינוי בינוי ואותו עורך דין היה זה שייצג אותם, דבר זה יוכל לסייע בקבלת חוות דעת אמינות ובשרטוט התמונה המלאה לגבי היכולות והרמה המקצועית של אותו עורך דין.

דגש על כל הפרמטרים הללו, יכול לסייע במידה רבה בבחירת עורך דין פינוי בינוי מנוסה ומקצועי – וכאמור, בחירה שכזאת יכולה להסב הרבה שקט נפשי לדיירים, אשר כידוע, עתידים להיכנס להליך מורכב אשר יכול להמשך לא מעט שנים.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290