איך לבחור משרד אדריכלות ועיצוב פנים?

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

מי יהיה אחראי על תכנון ועיצוב הפרויקט שאותו בחרתם להקים? בין אם מדובר על הבית או על המשרד שבו אתם הולכים לעבוד. יש את אלה שמעדיפים לקחת את האחריות על הכתפיים שלהם, אך האחריות יכולה להיות כבדה. ההמלצה היא לפנות למשרד אדריכלות ועיצוב פנים שיהיה אמון על ביצוע העבודה. מדובר על משרד מקצועי שידאג לבחור את האנשים הנכונים שיבצעו את המטלות השותפות. קיימים משרדים רבים המציעים שירותי אדריכלות ועיצוב פנים, איך יודעים במי לבחור? הבאנו לכם כמה טיפים לבחירה מוצלחת של המשרד שמולו תעבדו.

 

תיק עבודות מרשים ומגוון

כדי שתהיה לכם היכולת לעשות את הבחירה הנכונה יהיה עליכם לבחון את תיק העבודות של המשרד. נדגיש כי לכל משרד אדריכלות ועיצוב פנים יהיה תיק עבודות שונה לעומת אחרים. הסתכלות על תיק העבודות תאפשר לכם לדעת בדיוק מה אתם יכולים לקבל הלכה למעשה. אם תיק העבודות לא יהיה לשביעות רצונכם, תוכלו למנוע מעצמכם לבחור באנשים לא מתאימים. המגוון בתיק העבודות הכרחי כדי שתוכלו להיעזר בצוות המשרד לפיתוח הרעיונות הבוסריים.

 

פגישת היכרות ותיאום ציפיות

עוד לפני שתעשו את הבחירה הסופית יהיה עליכם להגיע לפגישות היכרות עם צוות המשרד. במהלך הפגישה תעלו את הציפיות שלכם מהפרויקט, בו בזמן צוות המשרד יספר על משנתו. ברגע שאתם עושים פגישה ראשונה כל סימני השאלה יכולים להפוך לסימני קריאה. תהיה לכם היכולת להבין מול מי אתם עומדים ומי הם אותם אנשי מקצוע שאמורים לעזור לכם. אם לאחר הפגישה לא תקבלו תשובות חד משמעיות, סימן שצוות המשרד לא עושה את עבודתו. פגישה אחת קצרה של פחות משעה תוכל לשפוך אור על כל התהיות שניצבות מולכם.

 

חוות דעת מצד לקוחות קודמים

לפני שתחפשו משרד אדריכלים או משרד מעצבי פנים יהיה עליכם להקשיב מה אחרים מספרים. אותם לקוחות קודמים שקיבלו שירות מהחברה יכולים לספר דברים רבים. חלק מהדברים שתשמעו עשויים להיות דברים שהסתירו מכם עד כה. ללקוחות שקיבלו שירות מהחברה אין סיבה לשקר או לא להגיד את האמת. חוות דעת חיובית תעיד על כך שהצוות במשרד עושה את אשר מוטל עליו. בו בזמן אם חוות הדעת היא שלילית זה מיד אמור להדליק לכם נורות אזהרה בוהקות.

 

העלויות של ביצוע הפרויקט

לסיום רגע לפני שאתם עושים את הבחירה הסופית יהיה עליכם לבחון את עלויות הפרויקט. העלויות של הפרויקט משתנות בין משרדי אדריכלות ועיצוב פנים שונים. לכל משרד יש את המחירון שלו בהתאם לשיקול הדעת שהוא מפעיל ובהתאם ליכולות הקיימות. תעשו בשכל אם תבדקו היטב את העלויות עוד לפני שתתחילו לעשות את הפרויקט. כך לא תקלעו למצוקה כלכלית בעיצומו של הפרויקט אך טרם השלמתו. ניתן לבצע השוואת מחירי מעצבי פנים ואדריכלים כדי לקבל את תמונת המצב הכי מדויקת. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290