איטום קירות וסדקים חיצוניים באמצעות סנפלינג

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

סנפלינג היא טכניקה הכוללת ירידה למרחק אנכי עם שימוש בחבל. החבלים מאובטחים בחלק העליון של החפץ ולאחר מכן כרוכים סביב הגוף (בדרך כלל בצורה יתרה) כדי ליצור חיכוך נגד החבל. הסנפלינג יכול להתבצע לבד או כחלק מצוות. הסנפלר מתחיל בלכרוך חבל מהרתמה שלהם סביב זרוע אחת, יצירת "X" על החזה שלהם, ואז משחיל אותו מתחת לבית השחי ומעל לזרוע השנייה. לאחר מכן, הסנפלר משחיל את ה-X הזה דרך מכשיר הסנפלים המחובר לרתמה שלו, ויוצר שתי לולאות עם קצה אחד של החבל יוצא משני הצדדים. רגליו של הסנפלר מאובטחות בלולאות של רצועות או טבעות מתכת הנקראות "נעליים" המחוברות לשני קצות של חתיכת רצועה ארוכה המושחלת דרך שני קרבינרים (לולאות מתכת עם שערים קפיציים שנסגרים כאשר אינם תחתיהם.

סנפלינג

סנפלינג היא שיטה של ירידה של טיפה אנכית באמצעות חבלים. סנפלינג היא ירידה מבוקרת של אדם אחד או יותר במורד פני הסלע באמצעות חבל, תלויה חופשית או עם שימוש בעוגנים במרווחים. הסנפלר מחבר את החבל לנקודת עיגון ולאחר מכן יורד על ידי שליטה בקצב ההחלקה במורד החבל, בלימה או האטה של הירידה עם תפס החיכוך או מכשיר אחר. סנפלינג הוא סוג של ירידה, הנעשה בדרך כלל בסיוע חבלים. האדם היורד נקרא סנפלר, ומי ששולט בחבל מלמעלה נקרא מגן.

סנפלינג היא טכניקה בה משתמשים לוחמי האש ועובדי חירום אחרים כדי לרדת מגובה ללא שימוש במעלית או גרם מדרגות. סנפלינג משמש לעתים קרובות כאשר גישה לחלק העליון של מבנה אינה אפשרית, או כאשר הקרקע מתחת עלולה להיות לא יציבה או מסוכנת אחרת. סנפלינג היא טכניקה בה משתמשים כבאים כדי לרדת מגובה. זה נחשב פחות מסוכן משימוש בשיטה המסורתית של חבלים וסולמות. הסנפלר מחובר לרתמה שמחוברת לחבל. הסנפלר ילבש לרוב כפפות, נעליים ולעיתים גם משקפי מגן או משקפיים להגנה מפני כל פסולת פוטנציאלית שעלולה להיות סביבו. הסנפלינג יכול להתבצע כאקט סולו או עם שני אנשים – אדם אחד ישלוט בירידה והאדם השני ישלוט בחבלים. גם אתם צריכים עבודה באמצעות ספנפלינג? ביקרו אצלנו בחברת ab-gvahim – המרכז לעבודות סנפלינג נדאג לכם לכל ביצוע העבודות, ובמחיר משתלם במיוחד

איטום קירות וסדקים חיצוניים בסנפלינג

איטום קירות חיצוניים וסדקים בסנפלינג היא משימה נפוצה שמבצעת רוב חברות הצביעה המסחריות. יש למרוח את חומר האיטום בשכבה דקה כדי להבטיח שהמשטח מכוסה כראוי. ישנם סוגים רבים של חומרי איטום זמינים בשוק, כל אחד עם שימוש ספציפי משלו. חשוב להתייעץ עם מומחה בבחירת סוג האיטום לרכוש, שכן הוא ידע מה יתאים ביותר לצרכים הספציפיים שלכם. הצעד הראשון הוא לזהות את סוג האיטום הדרוש. אם יש לך סדק, אז אתה צריך איטום סדקים. עם זאת, אם באזור שצריך לאטום יש פתח (למשל, חלון), אז תזדקק לאיטום חלונות ודלתות. השלב הבא הוא לנקות את האזור שצריך לאטום במים וסבון או בחומר ניקוי אחר לפני מריחת חומר האיטום. זה מבטיח שלא יהיו שמנים או חומרים אחרים על פני השטח שעלולים למנוע מהאיטום להידבק כראוי. כדאי גם לוודא שאין פיסות חומר רופפות מכיוון שאלו עלולות למנוע מהאיטום להידבק היטב. לאחר מכן, עליך למרוח את סוג האיטום המועדף עליך בהתאם להוראות שלו, ולהקפיד לא להשתמש יותר מדי מכיוון שזה עלול לגרום לו לברוח וליצור בלגן על הקיר החיצוני שלך או סנפלינג. איטום קירות חיצוניים וסדקים בסנפלינג הוא תהליך שלעתים קרובות מתעלמים ממנו, אך זהו שלב חשוב.

ישנן סיבות רבות מדוע חשוב לאטום קירות חיצוניים וסדקים בסנפלינג:

  • הוא מונע מלחות ועובש להיכנס לבית או לחלל המשרד שלך
  • הוא אוטם כל רעש מבחוץ שיכול להסיח את הדעת, כגון רעשי תנועה או מוזיקה שמתנגנת במסיבת בית קרובה
  • הוא הופך את הנכס שלך לאטרקטיבי יותר עבור קונים פוטנציאליים אם אתה רוצה למכור את הבית או המשרד שלך
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290